Vacantele Mele

“No one realizes how beautiful it is to travel until he comes home and rests his head on his old, familiar pillow.” – Lin Yutang

Traseu Jepii Mici – Cabana Caraiman – Piatra Arsă – Cabana Miorița – Jepii Mari

Unul dintre cele mai populare trasee din Bucegi este cel pe Jepii Mici cu urcare până la Cabana Caraiman.

Traseul începe din Bușteni, mergeți pe drumul spre telecabină ( dar nu vă opriți acolo 😛 ) și veți întâlni indicatorul cu cruce albastră: spre Cabana Caraiman (2025 m.) 4h / spre Babele 5h.

Traseul este unul dificil pentru începători, necesită ceva experiență cu trasee în prealabil, acomodare cu muntele, potecile înguste și traversări pe marginea versantului cu lanțuri. Nu recomand să mergeți aici pentru prima oară, nu este cazul să vă asumați riscuri inutile.

Am făcut acest traseul prima dată în septembrie 2014, într-un grup de 5 persoane și am ajuns la Cabana Caraiman în 3 ore și jumătate. Pentru că mi-a plăcut foarte mult, am repetat traseul la sfârșitul lunii Mai 2015 și am ajuns la cabană în 2 ore și jumătate.

Acest traseul poate fi împărțit în două părți: prima parte cu o urcare ușoară prin pădure, la umbra copacilor, fără dificultăți prea mari, și a două parte care iese din pădure și începe să urce pe versant. Aici începe dificultatea drumului și este necesară atenție sporită și echipament adecvat, cel puțin încălțări cu talpă specială. Sigur, și pe acest traseu am întâlnit drumeți în blugi și balerini, decideți voi cum e mai bine 🙂

Mai jos sunt câteva fotografii cu traseul și priveliștea superbă.

20150531_132226

20150531_124459

P1130384

M-am mutat pe http://www.pink-blog.ro, așa că poți să vezi traseul complet pe:

Traseu Jepii Mici – Cabana Caraiman – Piatra Arsă – Cabana Miorița – Jepii Mari

Lasă un comentariu

Vacantele Mele

“No one realizes how beautiful it is to travel until he comes home and rests his head on his old, familiar pillow.” – Lin Yutang

My Mother's Work

Lucruri manuale croșetate din suflet.

Speechless Art | Doar Artă.

Arta nu este ceea ce vezi, ci ceea ce îi faci pe alţii să vadă.

Anunturi-Arges.ro

Anunturi-Arges.ro - site de mica publicitate din Pitesti - Arges - Romania

Blog cu tema fotografica

Incercari-foto, mai mult sau mai putin reusite

Fotografii - Bogdan Grigore - Explore my world

Blog de fotografii artistice ( nuduri artistice, portrete, street photography, calatorii)

Octo Cat

“No one realizes how beautiful it is to travel until he comes home and rests his head on his old, familiar pillow.” – Lin Yutang

WordPress.com News

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.