Vacantele Mele

“No one realizes how beautiful it is to travel until he comes home and rests his head on his old, familiar pillow.” – Lin Yutang

Plimbare pe canale în Delta Dunării (A doua parte)

Înainte de a intra în Dunăvățul de Jos, veți trece prin Murghiol, mică localitate lângă lacul cu același nume. Recomand să opriți aici la restaurantul Laguna Albastră pentru o masă cu pește. Am mâncat un borș de pește excepțional, și cea mai bună saramură, total diferită de ce se gătește în Bărăgan! Din păcate nu am fost inspirată să fac poze.

P1070365
În Murghiol sunt multe bărci care fac plimari spre Lacul Uzlina, Isac, Gorgova, Gorgovăț, Potcoava. Prețurile sunt destul de piperate, o barcă pentru 5 persoane costă 400 ron -€“ plimbare de 2 ore pe canalea…un fel de Veneție a României. Veți găsi mulți barcagii care fac propuneri care de care mai piperatea€. Am reușit să negociem o barcă de 5 persoane la 300 ron. Fără bon fiscal sau alte formalități 🙂 Am stabilit plecarea pentru a doua zi dis de dimineață. Partea amuzantă a fost când, la scurt timp după ce am plecat în plimbare, barcagiul a oprit la una din benzinăriile de pe mal să alimenteze cu 50 ron, acesta fiind consumul pentru plimbarea noastră :))

P1070138

P1070148

P1070170

P1070174

Poți vedea cu adevărat Delta Dunării doar făcând plimbări cu barca pe canale. Se recomandă plimbarea în zorii zilei (la 5 dimineața am plecat pe canale), pentru că atunci vei găsi păsările în mediul lor, cu cât vor trece mai multe bărci, se vor speria și se vor ascunde în stufăriș și în zonele în care nu poți ajunge (din fericire!).

P1070183

Astfel am avut ocazia să vedem în natură familii de pelicani, rațe sălbatice, lebede de vară, cormorani, lișițe, barza albă, dar și vegetație specifică: nufăr alb, nufăr galben, săgeata apei, veriga de apă, cucuta de apă, drăgaica, și acestea sunt doar câteva pe care am reușit să le identific.
Mai departe las imaginile să vorbească în locul meu.

P1070198

P1070199

P1070203

P1070204

P1070205

P1070213

P1070215

P1070223

P1070230

P1070248

P1070263

P1070275

P1070288

P1070291

P1070303

P1070333

P1070340

P1070346

P1070363

Lasă un răspuns

informatie

Această înregistrare a fost postată la Februarie 26, 2014 de în Uncategorized şi etichetată , , , , , , , , .
Balica Marius

''Probably the curliest photographer in the world."

Vacantele Mele

“No one realizes how beautiful it is to travel until he comes home and rests his head on his old, familiar pillow.” – Lin Yutang

My Mother's Work

Lucruri manuale croșetate din suflet.

Speechless Art | Doar Artă.

Arta nu este ceea ce vezi, ci ceea ce îi faci pe alţii să vadă.

Sorina Weblog

despre...un fel de-a fi...in amintire..

Anunturi-Arges.ro

Anunturi-Arges.ro - site de mica publicitate din Pitesti - Arges - Romania

Blog cu tema fotografica

Incercari-foto, mai mult sau mai putin reusite

Fotografii - Bogdan Grigore - Explore my world

Blog de fotografii artistice ( nuduri artistice, portrete, street photography, calatorii)

Advanced PC Fixer

“No one realizes how beautiful it is to travel until he comes home and rests his head on his old, familiar pillow.” – Lin Yutang

