Vacantele Mele

“No one realizes how beautiful it is to travel until he comes home and rests his head on his old, familiar pillow.” – Lin Yutang

Napoli – o dezămagire

Întotdeauna, vara îmi dă energie și dorință să cutreier destinații noi și însorite.

Am avut o mini-vacanță de 6 zile în Capri cu trecere prin Napoli. Acum, o sa fiu obiectivă și o să dau câteva sfaturi pentru cei care aleg această destinație de vacanță:

Napoli este un oraș în care trebuie să ai girjă la tot ce mișcă în jurul tău: oamenii binevoitori care îți arată stația de tren îți vor cere în secunda 2 bani pentru acest ”serviciu”; vânzători ambulanți de ochelari/genți de toate brandurile posibile, foarte insistenți față de trecători; munți de gunoaie pe străzi – nu știu dacă am nimerit într-o perioadă proastă, dar erau peste tot; Napoli are și partea lui bună: cea mai veche pizzerie din Napoli, se numește Pizza Antica da Michelle, cu o pizza foarte bună – din cele 2 tipuri de pizza recomand Pizza Margerita con dopia Mozarella – 5 euro. Bineînțeles, înghețata trebuie încercată și ea – 2,5 – 3 euro înghețata cu 2 cupe ( due gusti). Sinceră să fiu, Napoli nu a fost deloc pe gustul meu, așa că din 2 zile cât trebuia să stăm, am stat doar una și am preferat să o petrecem și pe cea de-a doua în Capri. Consider că Bucureștiul este peste Napoli 😀

Revin în postările următoare cu detalii despre Capri.

ImageImageImageImageImageImageImage

2 comentarii la “Napoli – o dezămagire

  1. miky
    Iulie 27, 2012

    :))))) vai de mine, pai tu ai aratat doar partea rea. are si parti frumoase 🙂 rad pentru ca si eu initial am zis la fel. dupa citeva zile mi-am schimbat parerea. si sincer m-as mai duce o data pe acolo 😀

    • vacantelemele
      Iulie 27, 2012

      Miki, nu am mai avut rabdare sa gasesc „partea buna”! Capri era prea aproape 🙂

Lasă un răspuns

informatie

Această înregistrare a fost postată la Iulie 11, 2012 de în Uncategorized şi etichetată , , , , .
Balica Marius

''Probably the curliest photographer in the world."

Vacantele Mele

“No one realizes how beautiful it is to travel until he comes home and rests his head on his old, familiar pillow.” – Lin Yutang

My Mother's Work

Lucruri manuale croșetate din suflet.

Speechless Art | Doar Artă.

Arta nu este ceea ce vezi, ci ceea ce îi faci pe alţii să vadă.

Sorina Weblog

despre...un fel de-a fi...in amintire..

Anunturi-Arges.ro

Anunturi-Arges.ro - site de mica publicitate din Pitesti - Arges - Romania

Blog cu tema fotografica

Incercari-foto, mai mult sau mai putin reusite

Fotografii - Bogdan Grigore - Explore my world

Blog de fotografii artistice ( nuduri artistice, portrete, street photography, calatorii)

Advanced PC Fixer

“No one realizes how beautiful it is to travel until he comes home and rests his head on his old, familiar pillow.” – Lin Yutang

